Lirik Lagu Miliki Cintanya - Nadia Adha

Lirik Lagu Miliki Cintanya - Nadia Adha


Saat ini ku mula terasa
Bagai dunia tidak berputar
Buntu minda ku mula celaru
Asyik memikirkan kamu

Oh Tuhan adakah diriku 
Sudah jatuh cinta

Aku sukar menafsirkannya
Cinta memberi seribu rasa

Maluku jadi serba tak kena
Bila berhadapan dengan dia
Jantungku mula berdegup laju
Langkah pun menjadi kaku

Oh Tuhan adakah dirinya 
Merasa yang sama

Aku sukar menafsirkannya
Cinta memberi seribu rasa
Aku sukar menafsirkannya
Cinta memberi seribu rasa

Aku suka menafsirkannya 

Aku sukar menafsirkannya
Cinta memberi seribu rasa
Aku sukar menafsirkannya
Cinta memberi seribu rasa

Bisa buat ceria
Kadang hadirkan duka
Semoga ku miliki cintanya
Semoga ku miliki cintanya
Semoga ku miliki cintanya


-

Lirik Nadia Adha :

Lirik Lagu Miliki Cintanya - Nadia Adha
Setiap senikata lirik lagu yang terkandung di dalam blog ini hanya untuk tujuan pengenalan dan pendidikan sahaja.
Hakcipta adalah kepunyaan pengarang, karyawan, artis dan label muzik masing-masing. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet.

All lyrics are property and copyright of their actual owners and provided for educational purposes and personal use only.

Silakan Komen Untuk "Lirik Lagu Miliki Cintanya - Nadia Adha"

Post a Comment

Jika terdapat kesilapan pada lirik lagu ini, kami sangat mengalu-alukan anda untuk memberikan pembetulan pada ruangan komen ini.
Terima Kasih.