Lirik Lagu Antara Dua Darjat - Iqbal M

Lirik Lagu Antara Dua Darjat - Iqbal M


Cintaku takkan pernah layu
Kerna hatiku sekeras batu
Jangan kau datang dugaan
Kerna aku belum puas merindu

Biarlah orang kata aku gila
Sampai sanggup tinggal segala
Mungkin itu caranya aku
Tunjuk yang seriusnya bercinta

Tulang belakangku rapuh
Aku perlu rawat semula
Berilah tahu caranya
Cara menyelesaikannya

Jangan sandangkan jawatan tinggi
Takut nanti aku lupa diri
Lupa segala janji-janji
Aku tak mahu
Jadi Tanggang
Tanggang moden

Tulang belakangku rapuh
Aku perlu rawat semula
Berilah tahu caranya
Cara menyelesaikannya

Jangan sandangkan jawatan tinggi
Takut nanti aku lupa diri
Lupa segala janji-janji
Aku tak mahu
Jadi Tanggang
Tanggang moden

Lirik Lagu Iqbal M :

Lirik Lagu Antara Dua Darjat - Iqbal M
Silakan untuk share

Lirik Lagu Antara Dua Darjat - Iqbal M

Setiap senikata lirik lagu yang terkandung di dalam blog ini hanya untuk tujuan pengenalan dan pendidikan sahaja.
Hakcipta adalah kepunyaan pengarang, karyawan, artis dan label muzik masing-masing. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet.

All lyrics are property and copyright of their actual owners and provided for educational purposes and personal use only.

Blog http://liriklagubaik.blogspot.com/ tidak pernah berkongsi file apapun. Kami hanya menulis lirik lagu.

Blog http://liriklagubaik.blogspot.com/ never shared any files. We just write lyrics.