Lirik Lagu Hitam - Rita Sugiarto

Lirik Lagu Hitam - Rita Sugiarto


Hitam, kulitnya hitam
Tetapi putih isinya
itulah manggis namanya

Hitam, orangnya hitam
Tetapi manis senyumnya
itulah pilihan saya

Entah mengapa sebabnya
Warna hitam aku suka
Hingga benda yang kupunya
Banyak yang hitam warnanya

Entah mengapa sebabnya Warna hitam aku suka
Hingga benda yang kupunya Banyak yang hitam warnanya

Hitam orangnya hitam tetapi manis senyumnya
itulah pilihan saya

Entah mengapa sebabnya Warna hitam aku suka
Hingga benda yang kupunya Banyak yang hitam warnanya

Entah mengapa sebabnya Warna hitam aku suka
Hingga benda yang kupunya Banyak yang hitam warnanya

Hitam orangnya hitam tetapi manis senyumnya
Itulah pilihan saya


-

Lirik Rita Sugiarto :

Lirik Lagu Hitam - Rita Sugiarto
Setiap senikata lirik lagu yang terkandung di dalam blog ini hanya untuk tujuan pengenalan dan pendidikan sahaja.
Hakcipta adalah kepunyaan pengarang, karyawan, artis dan label muzik masing-masing. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet.

All lyrics are property and copyright of their actual owners and provided for educational purposes and personal use only.