Lirik Lagu Menunggu - Mahesya

Lirik Lagu Menunggu - Mahesya


Disini aku menunggu
Cintamu terus ku tunggu
Tapi aku tak tahu
Kemana akan dirimu

Kau yang ku cinta
Kini telah tiada
Membawa semua luka
Cinta antara kita

Dan sekarang semuanya berbeda
Kau pergi entah kemana

Tak ada kabar tak ada berita
Hingga diriku ingin untuk mencarinya
Ku bertanya kepada siapa
Kemana aku mencari

Disini aku menunggu
Cintamu terus ku tunggu
Tapi aku tak tahu
Kemana akan dirimu

Disini aku menanti
Cintamu terus ku nanti
Hingga ragaku mati
Kau selalu akan ku nanti

Dan sekarang semuanya berbeda
Kemana aku mencari

Disini aku menunggu
Cintamu terus ku tunggu
Tapi aku tak tahu
Kemana akan dirimu

Disini aku menanti
Cintamu terus ku nanti
Hingga ragaku mati
Kau selalu akan ku nanti

Hingga ragaku mati
Kau selalu akan ku nanti


"Lirik Lagu Menunggu - Mahesya"

Lirik Mahesya :

Lirik Lagu Menunggu - Mahesya
Setiap senikata lirik lagu yang terkandung di dalam blog ini hanya untuk tujuan pengenalan dan pendidikan sahaja.
Hakcipta adalah kepunyaan pengarang, karyawan, artis dan label muzik masing-masing. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet.

All lyrics are property and copyright of their actual owners and provided for educational purposes and personal use only.