Lirik Lagu Kuper - Susi Ngapak

Lirik Lagu Kuper - Susi Ngapak


Sudah lama aku sendiri
Tanpa pasangan yang menemani
Tak terasa hari berganti
Sampai kapan ku tetap begini

Cukup sudah galau sendiri
Mau cari pacar tetapi gengsi
Tapi aku terkadang iri
Lihat kawan pada punya kekasih

Kuper mungkin kurang pergaulan
Terlalu lama di kamar sendirian
Kuper aku kurang perhatian
Gara-gara kuper ku jomblo kelamaan

Cukup sudah galau sendiri
Mau cari pacar tetapi gengsi
Tapi aku terkadang iri
Lihat kawan pada punya kekasih

Kuper...kuper.....

Kuper mungkin kurang pergaulan
Terlalu lama di kamar sendirian
Kuper aku kurang perhatian
Gara-gara kuper ku jomblo kelamaan

Kuper mungkin kurang pergaulan
Terlalu lama di kamar sendirian
Kuper aku kurang perhatian
Gara-gara kuper ku jomblo kelamaan

Kuper...kuper.....Kuper


-

Lirik Susi Ngapak :

Lirik Lagu Kuper - Susi Ngapak
Setiap senikata lirik lagu yang terkandung di dalam blog ini hanya untuk tujuan pengenalan dan pendidikan sahaja.
Hakcipta adalah kepunyaan pengarang, karyawan, artis dan label muzik masing-masing. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet.

All lyrics are property and copyright of their actual owners and provided for educational purposes and personal use only.