Lirik Lagu Selesa Tanpamu - Liyana Jasmay

Lirik Lagu Selesa Tanpamu - Liyana Jasmay


Ku harap kau masih
Ingin kan tahu
Jangan risau
Ku selesa sini tanpamu

Aku
Walau laksana cintaimu menantikan hujan
Aku selesa tanpamu selesa tanpamu
Aku selesa tanpamu
Tanpamu tanpamu

Aku kawan aku musuh
Aku lawan ku tulus
Tulus ikhlas kau buat hiasan
Ku harap kau masih

Ingin kan tahu
Jangan risau
Ku selesa sini tanpamu

Aku
Walau laksana cintaimu menantikan hujan
Aku selesa tanpamu selesa tanpamu
Aku selesa tanpamu
Tanpamu tanpamu

Aku kawan aku musuh
Aku lawan ku tulus
Tulus ikhlas kau buat hiasan

-

Lirik Liyana Jasmay :

Lirik Lagu Selesa Tanpamu - Liyana Jasmay
Setiap senikata lirik lagu yang terkandung di dalam blog ini hanya untuk tujuan pengenalan dan pendidikan sahaja.
Hakcipta adalah kepunyaan pengarang, karyawan, artis dan label muzik masing-masing. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet.

All lyrics are property and copyright of their actual owners and provided for educational purposes and personal use only.