Lirik Lagu Aku Tetap Wanita - Ella

Lirik Lagu Aku Tetap Wanita - Ella


anak muda zaman ini
masih mencari dirinya sendiri
orang tua di sana
gelisah tanpa dapat di mengerti

aku tetap wanita
tertipu dalam keliru

dengan langkah tak berarah
ciptaan sumbang lakunan merdeka
kini tiba saatnya
aku tak perlu berpura lagi

lihat gayaku ini
tidakkah berharga lagi
lihat engkau
tidakkah kau menjual harga diri

meskipun nilaimu
tinggi di puncak mimpi
jagalah dirimu
yang mati dalam syurga
ku terus berjaya
hidup dalam neraka


-

Lirik Ella :

Lirik Lagu Aku Tetap Wanita - Ella
Setiap senikata lirik lagu yang terkandung di dalam blog ini hanya untuk tujuan pengenalan dan pendidikan sahaja.
Hakcipta adalah kepunyaan pengarang, karyawan, artis dan label muzik masing-masing. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet.

All lyrics are property and copyright of their actual owners and provided for educational purposes and personal use only.

Silakan Komen Untuk "Lirik Lagu Aku Tetap Wanita - Ella"

Post a Comment

Jika terdapat kesilapan pada lirik lagu ini, kami sangat mengalu-alukan anda untuk memberikan pembetulan pada ruangan komen ini.
Terima Kasih.