Lirik Lagu Hidup Dalam Mati - Syamel AF2015

Lirik Lagu Hidup Dalam Mati - Syamel AF2015


Lakaran lukisan tak berwajah
Meronta ku di dalam kesunyian
Tak rela ku mengejar cinta yang hampir kelam
Sendiri ku di sini pilu

Angin bawalah aku pergi
Pergi dari kesakitan ini
Tak mampu ku menahan peritnya perpisahan
Tuhan hapuskan semua kenangan

Tak ku menduga kau berlalu pergi
Tinggalkan semua mimpi dan janji
Terluka aku menangis
Tersedar kau hilang di hati

Jangan diucap sesal mu berkali
Tiada erti hidup ini
Ku terima suratan takdir
Biarkan aku sendiri hidup dalam mati

Tak mampu ku menahan
Peritnya perpisahan
Tuhan hapuskan semua kenangan

Tak ku menduga kau berlalu pergi
Tinggalkan semua mimpi dan janji
Terluka aku menangis
Tersedar kau hilang di hati

Jangan diucap sesal mu berkali
Tiada erti hidup ini
Ku terima suratan takdir
Biarkan aku sendiri hidup dalam mati
Hidup dalam mati


Mungkin anda suka yang ini juga:

Lirik Lagu Hidup Dalam Mati - Syamel AF2015
Silakan untuk share

Lirik Lagu Hidup Dalam Mati - Syamel AF2015

Setiap senikata lirik lagu yang terkandung di dalam blog ini hanya untuk tujuan pengenalan dan pendidikan sahaja.
Hakcipta adalah kepunyaan pengarang, karyawan, artis dan label muzik masing-masing. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet.

All lyrics are property and copyright of their actual owners and provided for educational purposes and personal use only.

Blog http://liriklagubaik.blogspot.com/ tidak pernah berkongsi file apapun. Kami hanya menulis lirik lagu.

Blog http://liriklagubaik.blogspot.com/ never shared any files. We just write lyrics.

49 komen Untuk "Lirik Lagu Hidup Dalam Mati - Syamel AF2015"

  1. Lagi didgr lagi best lagu ni...syamel nyanyi lagu ni terbaik ...suka sgt2...

    ReplyDelete
  2. Selalunya aq x lyn lagu melayu.. aq selalu layn kpop..tpy skarang aq dh mula suka lagu ni
    .

    ReplyDelete
  3. congrats my bro. even 2nd place. its okey.. may rsuccess dlm industri muzik mlaysia.

    ReplyDelete
  4. Menanggis aku dgr lagu ni
    ����

    ReplyDelete
  5. Fall in love with this song.. :)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Sedihkan... org yg kita pergi meninggalkan kita...apa boleh buat... mgkin Tuhan merancang yg lebih baik segalanya...

    ReplyDelete
  8. Best gilaa lagu ni . Ma favourite song

    ReplyDelete
  9. Best gilaa lagu ni . Ma favourite song

    ReplyDelete
  10. sedap lagu ni dgn suara penyanyinya ...

    ReplyDelete
  11. lagu ni mmg best.dgr blh bt air mata menitik.. sehari dgr lagu ni bape kli pn xtaw la hihi

    ReplyDelete
  12. Srs deepn gila laguu nie��. Terbaik syamel ��

    ReplyDelete
  13. https://youtu.be/PAes2DlTq3A
    Ni instrumental nya.. klu nak buat cover, sila creditkan nama saya di description ya.. thanks

    ReplyDelete
  14. best lagu ni...

    ReplyDelete
  15. sebijik mmg ade kene mengena dgn aku....huummmmm

    ReplyDelete
  16. 1st dengar lagu ni kt konsert akhir AF 2015,terus terpikat dgn lagu ni..terbaik la syamel..suare tiptop..

    ReplyDelete
  17. Tak ku menduga kau berlalu pergi
    Tinggalkan semua mimpi dan janji
    Terluka aku menangis
    Tersedar kau hilang di hati ��

    ReplyDelete
  18. Tak mampu ku menahan ..
    Peritnya perpisahan..
    Tuhan hapuskan semua kenangan..

    *lagu n lirik best sgt2..

    ReplyDelete
  19. mitak kebenaran syamel nak cover lagu nih haaa... kikiki

    ReplyDelete
  20. memang torbark la lgu ni

    ReplyDelete
  21. The best ��

    ReplyDelete
  22. Nanti share lah link nya nak tengok juga

    ReplyDelete
  23. Sedih ehh .. menyentuh hati seperti apa yg ku pendam bersuara dlm lagu ni ... tak pa lah semoga tuhan merawat jiwa org2 yg terluka dan mengantikan dgn kebahagiaan sesungguhnya tuhan itu maha pengasih

    ReplyDelete
  24. teringat kt pak yus bila dengar lagu ni...al-fatihah

    ReplyDelete
  25. Harini aku putus dgn kekasih yang dah lama kekal...namun harini terpaksa aku lepaskan walaupun hati berkata jangan....namun aku terpaksa.....hanya tuhan tahu apa yang ada dalam hati dan akal fikiran ku....dan aku harap dia faham dengan lirik lagu nie....aku harap dia akan berjumpa org yang jauh lebih berwawasan dari aku.....amin.,,,

    ReplyDelete
  26. best lagu ini, aku tetap best buat lagu ini

    ReplyDelete
  27. Aku rasa syamel ni lg sedap suaranya berbanding sufi. Sepatutnya Syamel lah juara AF tp apakandaya Sufi mempunyai peminat dan pengundi yg ramai. Bagi aku Syamel tetap juara di hati aku

    ReplyDelete
  28. Sedih sangat lagu nie.....memang sesuai untuk yg baru putus cinta....mcfm aku..

    ReplyDelete
  29. Sedih...dya tggalkn aq..n couple ngn Adk angkat dya...sjujurnya hati ni msih mgharapkn dya..wlaupun dh 2 thun bpisah...ku masih stia mnunggu..hanya doa pengubat rindu..:'(

    ReplyDelete
  30. Lagu yang aq alami sekarang ni,walaupun bertahun kmi berpisah tpi hati ini ttp untuk dia,tak ada org yg dpt msk dlm hati ini....peritnya perpisahan yg aq rsa tak dpt dihpus....

    ReplyDelete
  31. berjuta kali dgr lagu ni.. memang best sgtt thanks syamel kipidap!

    ReplyDelete
  32. lirik yg best... sayonara vat69 ku...

    ReplyDelete

Jika terdapat kesilapan pada lirik lagu ini, kami sangat mengalu-alukan anda untuk memberikan pembetulan pada ruangan komen ini.
Terima Kasih.