Lirik Lagu Maaf - Saleem

Lirik Lagu Maaf - Saleem


Berakhirku di pintu besi
Lamanya ku terkurung sepi
Membuang lamunan kehayunkan kaki
Masih adakah pintu maaf di hati
Untuk diriku ini

Sesampainya di depan rumahku
Ku hanya berdiri terpaku
Ingin bertemu… bersama dirimu
Tetapi rasa hati malu
Ku mengecewakanmu

Aku sedari ku insafi
Tak ingin lagi ku ulangi
Hidup di buih
Yang terasa menyiksa diri

Berikanlah aku pintu maafmu
Atas segala kesalahanku
Berikanlah aku kunci hatimu
Hulurkanlah jabat tanganku

Jangan samakan aku
seperti dahulu
Kini aku telah berubah
Dalam hidupku


Mungkin anda suka yang ini juga:

Lirik Lagu Maaf - Saleem
Silakan untuk share

Lirik Lagu Maaf - Saleem

Setiap senikata lirik lagu yang terkandung di dalam blog ini hanya untuk tujuan pengenalan dan pendidikan sahaja.
Hakcipta adalah kepunyaan pengarang, karyawan, artis dan label muzik masing-masing. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet.

All lyrics are property and copyright of their actual owners and provided for educational purposes and personal use only.

Blog http://liriklagubaik.blogspot.com/ tidak pernah berkongsi file apapun. Kami hanya menulis lirik lagu.

Blog http://liriklagubaik.blogspot.com/ never shared any files. We just write lyrics.

Silakan Komen Untuk "Lirik Lagu Maaf - Saleem"

Post a Comment

Jika terdapat kesilapan pada lirik lagu ini, kami sangat mengalu-alukan anda untuk memberikan pembetulan pada ruangan komen ini.
Terima Kasih.