Lirik Lagu Ada Jiwa - Azlan & The Typewriter

Lirik Lagu Ada Jiwa - Azlan & The Typewriter


Ada ku disini untuk kau rasa
Rasakan dengarnya jiwa yang ada
Semuanya aku yang kau jatuhkan dulu
Dengarkanlah telah ku himpunkan segala kesalahan
Kau dan aku warnakan jiwa

Ada ku disini untuk kau tahu
Seriknya jiwa ku masa dengan mu
Semuanya aku yang kau jatuhkan dulu
Dengarkanlah telah ku himpunkan segala kesalahan
Kau dan aku warnakan jiwa

Angin tolong hembuskan aku
Jauh dari bayangan itu
Uohhh...
Telah ku himpunkan segala kesalahan
Kau dan aku warnakan jiwa
Telah ku himpunkan segala kesalahan
Kau dan aku warnakan jiwa


Mungkin anda suka yang ini juga:

Lirik Lagu Ada Jiwa - Azlan & The Typewriter
Silakan untuk share

Lirik Lagu Ada Jiwa - Azlan & The Typewriter

Setiap senikata lirik lagu yang terkandung di dalam blog ini hanya untuk tujuan pengenalan dan pendidikan sahaja.
Hakcipta adalah kepunyaan pengarang, karyawan, artis dan label muzik masing-masing. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet.

All lyrics are property and copyright of their actual owners and provided for educational purposes and personal use only.

Blog http://liriklagubaik.blogspot.com/ tidak pernah berkongsi file apapun. Kami hanya menulis lirik lagu.

Blog http://liriklagubaik.blogspot.com/ never shared any files. We just write lyrics.