Lirik Lagu Mimpi - Persis

Lirik Lagu Mimpi - Persis


tak perlu kau merasa sedih
aku tak peduli
apa yang semalam terjadi
sempat ku ketahui

tika aku menangis,
ketawa ku girang,
oooo

usah kau berpura lagi
aku dah mengerti
mungkin ada jalan untuk ku
memilih yang terbaik

coba untuk meninggalkan mu
tak mampu hapuskan luka dihatiku
Akuuu coba untuk melepaskanmu
selangkah aku

Mencintaimu...

coba untuk meninggalkan mu
tak mampu hapuskan luka dihatiku
ku coba untuk meninggalkan mu
tak mampu hapuskan luka dihatiku

aakuuu coba untuk meninggalkan mu
tak mampu hapuskan luka dihatiku
Akuuu coba untuk melepaskanmu
selangkah aku mencintaimu

mencintaimuuu ooooo

nyatakan salahku
mencintaimuuuu


Mungkin anda suka yang ini juga:

Lirik Lagu Mimpi - Persis
Silakan untuk share

Lirik Lagu Mimpi - Persis

Setiap senikata lirik lagu yang terkandung di dalam blog ini hanya untuk tujuan pengenalan dan pendidikan sahaja.
Hakcipta adalah kepunyaan pengarang, karyawan, artis dan label muzik masing-masing. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet.

All lyrics are property and copyright of their actual owners and provided for educational purposes and personal use only.

Blog http://liriklagubaik.blogspot.com/ tidak pernah berkongsi file apapun. Kami hanya menulis lirik lagu.

Blog http://liriklagubaik.blogspot.com/ never shared any files. We just write lyrics.

Silakan Komen Untuk "Lirik Lagu Mimpi - Persis"

Post a Comment

Jika terdapat kesilapan pada lirik lagu ini, kami sangat mengalu-alukan anda untuk memberikan pembetulan pada ruangan komen ini.
Terima Kasih.